bland tanter och fjortisar
2010-01-18 / 21:59:41 / Allmänt




För att sammanfatta det jag gjort idag så har jag: tränat, tränat och tränat. Vilket är skönt för då behöver jag inte tänkta och det är just att tänka jag har haft störst problem med idag. Hjärnan har lite känts som den är stand-by och bara väntat på att någon ska tryck på "On" knappen.

Träningen har iaf gått ganska bra idag, på morgonen var det ju jag och 65 +are på hälsofabriken, de hade ganska roliga konversationer att lyssna på. Två tanter pratar med en tredje tant som sitter i rodd maskinen.
tant 1 - Ska du med till Arne och Britta ikväll? Arne fyllde ju år i trettonhelgen så vi var ju och firade honom då och nu har ju Britta också fyllt varför kunde de inte firats tillsammans kan man ju fråga sig? Hur dags var det nu igen? Var det klockan sju?
tant 2 - det var väl klockan 6?
och så står de och disskuterar ett ganska bra tag medan den tredje tanten fortsätter med sin roddmaskin men efter ganska långt tag, drar hon efter andan
tant 3 - halv .... sju ....
det lät väldigt kul där i alla fall

Sedan på eftermiddagen var jag där med anton och emma och då var det så många fjortisar där att man nästan höll på och drivas till vansinne, speciellt inne på omklädningsrummet där det satt en hel drös med dem på golvet och bara snacka skit, och tog upp plats, de kan väl träna istället va? ^^

På dansen så dansa vi chockerande nog mer vet jag inte vad det finns att säga, jag ramla, alla ramla filmer lär dyka upp någon stans.

OCH JO! JAG RÅKADE TRÄFFA HANNA MED EN SNÖBOLL I HUVUDET!!! JAG ÄR VERKLIGEN LEDSEN HANNA INTE MENINGEN <3

NoHiding


Kommentarer
Postat av: Emma

ja gud vad man störde sig på alla småbarn..

de ar ju inte där för att träna utan för att enligt dem så är det en "status" grej...



jag vill leva la dolce vita xD HAHA

2010-01-19 @ 12:38:31
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Hanna

HAHA det är lugnt emelie ;) <3 och jag fick ju dessutom kasta en på dig och träffade dig på halsen typ, förlåt (A)

2010-01-19 @ 13:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0