Anouk och funderingar
2010-01-29 / 10:10:09 / Allmänt

Lyssnar på Anouk och funderar om jag ska spendera tiden tills jag måste åka till Universitetet. Det lutar som starkast åt det hållet för ni förstår jag var så smart att jag hade tänkt att gymma innan jag skulle dra iväg till skolan i och med att jag inte kunnat gymma de två senaste dagarna för att jag inte mått helt bra.

Så hade tänkt köra ett ordentligt träningspass nu på morgonen, men så blev det som sagt inte riktigt. För jag har ingen bil hemma! För jag övertalade pappa om att ta bilen idag så jag kunde åka med honom hem sen så jag slipper komma hem vid sju tänkte bara inte riktigt så pass långt då jag packade mina gymkläder. Så där var jag inte så speciellt smart. Men kan ju alltid köra crosstrainer eller gå en sväng trots allt vi får se vad jag hittar på har ju några timmar på mig :)

Sist ska ni också få höra vilken låt jag lyssnar på, väldigt fin och innehållsrik text.



Vad tycker ni?

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0