Vad har jag gjort?
2010-02-16 / 10:04:56 / Allmänt

Första ledtråden kommer i form av bild 1.


Visst verkar det intressant? Sedan kommer bild 2.



En liten mysko frukt, men den smakar gudomligt <3 Dessa 2 bilder kombineras i bild 3.



Tillsammans blir det följande:



Mixad apelsin och blodapelsinjucie och en glad Emelie :)

För att bloggen fungerar idag firar jag det med lite mycket bilder som ni kanske ser annars kom jag precis hem från gymmet, väldigt skönt träningspass bara lite jobbigt för hostar fortfarande och muskelfästena i armarna är inte helt okej så det blev bara ben träning idag med men det funkar bra för har pilates ikväll så då måste jag ju använda armarna men det borde nog gå tror jag :) Det är nog bara inte vikter och sådant jag ska börja med än, för vill ju inte göra mig mer illa innan vi ska åka skidor ^^

Nä nu måste jag plugga hehe försöker trycka bort det så länge som möjligt XD hehe nej då inte egentligen pluggade massor igår måste bara se till att vara lika duktig idag!

Hoppas jag ser dig Anton på pilates ikväll ;)

Nu antikens grekland nästa!

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0