UTMANING!
2010-02-03 / 23:51:12 / Allmänt

Viktigt här vet ni, jag var inne på facebook två sekunder och då fick jag en idé som flera hade som sina statusar så jag följer strömmen men applicerar det på min blogg istället :)

Under 24 timmar får ni fråga mig vad som helst och jag kommer att svara ärligt, vad det än gäller så kommer jag att svara med sanningen! Jag utmanar er att ställa mig en fråga och under dessa 24 timmar kommer ett svar att fås.

Om ni inte känner för att skriva det här så skicka ett litet mejl ni som vet den, skriver ut min gamla mejl här för er andra [email protected] 


Ni är utmanade - vad vill ni veta om mig?

NoHiding

ps.
har till och med tagit bort funktionen tillfälligt att jag måste godkänna kommentarerna först, så allt lär komma fram och ni lär se det ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0