Stressigt värre
2010-02-28 / 14:38:18 / Allmänt

Denna vecka kommer att bli stressigt värre och har ingen som helst aning om hur jag kommer att hinna med allt jag ska hinna läsa och sammanfatta för att sedan kunna lära mig allt det nästa vecka för då har jag min första tenta i kursen historia! Stressigt värre, tur är i alla fall att språket är betydligt enklare än i psykologin som jag läste förra terminen så det borde vara lättare tycker jag hehe

Nu ska jag stress plugga lite och sedan blir det av till mormor för att äta våfflor och sedan dansträning blandat bland allt detta ska jag idag hinna sammanfatta ungefär 100 sidor? vad tro vi om mina chanser att hinna? Annars i värsta fall får jag väl bara sitta och plugga tills dess att det är klart för jag har gjort ett schema inför veckan och det schemat måste jag hålla för att veckan ska bli omöjlig att genomföra.

Träffade Malin och Lisa nyss, det var trevligt :) för har inte sett Lisa på jätte jätte länge! och malin kan jag ju inte leva utan liksom det bara inte går ;)



Sen så tror vi att malin kom på problemet med mitt uteblivande studiebidrag herregud alltså mitt konto är obefintligt! Så hoppas att Malin har rätt men i vilket fall tror jag att jag måste klara mig en månad till utan dess att mitt studiebidrag kommer infallande... Så glad jag kommer bli sedan när det kommer :)

Men nu - PLUGGA!!!!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0