Plugg, Plugg, Plugg!
2010-02-06 / 13:23:40 / Allmänt

Här får man för man är sjuk en vecka, en väldans mycket plugg! Men det ska jag väl allt kunna ta mig igenom va? Hoppas det i alla fall har ju några dagar på mig tills nästa seminarium så det ska gå, det ska gå helt enkelt och det kommer att gå.

Just nu läser jag om en persisk kung Xerxes, en Spartansk kung Leonidas och den persiska invationen. Haha nu tror ni säkert att jag ser filmen 300 och inte pluggar som jag sa ovan att jag gör men nu är det så faktiskt att den filmen bygger på verklighet - chockerande eller hur? Eller i alla fall väldigt intressant som jag ser det.



Nä nu ska jag återgå till min bok innan den börjar sakna mig

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0