På begäran av Johanna
2010-02-07 / 15:31:47 / Allmänt

På begäran av Johanna kommer här Fischysar videon! Nu drar ni alla efter andan va? Så som ni längtat på att denna dag ska komma då ni äntligen för första gången eller igen kommer att få se Fischysar videon! Är det inte spännande? Jo det är det definitivt.

Komikerna i denna video är de välkända Anton och Emma så ni vet ju genom det att det inte kan vara något annat än roligt och om inte annat Hysteriskt! Dvs om ni känner dem - haha nej då :P Men kanske ska skriva en varning om att jag inte frågat dem om jag får publicera den, men tror inte de har något emot det, det är ju inte direkt många som läser min lillablogg hehe så tror de bara tycker det är kul om inte får jag väl skylla på johanna som ville se den ^^

Utan mer kringgående kring den så - Här har ni den:

FISCHYSAR




Ha en glad dag :)

NoHiding

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahaha nä det är inte jag på filmen (a) hihihi

2010-02-07 @ 15:57:23
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Anton Hallberg

fy fan hahahaha :P

men filmen är ju ganska rolig(A) HAHA

2010-02-08 @ 22:49:11
URL: http://antonhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0