Inför alla hjärtansdag
2010-02-12 / 10:58:32 / Allmänt

Ni som känner mig vet att jag inte direkt har för vana att lägga ner någon ytterligare energi på den dagen än på vilken annan dag som helst. Men nu har jag fått en helt lysande idé. Men den kom inte att fungera, måste berätta om den iaf visst skulle det vara fruktansvärt kul att typ köra paintball eller laserdom på alla hjärtansdag?? :D

Hehe men seriöst ingen som vill ha en snö dag på söndag? Pulka, skridskor, skidor what ever? :P
Ingen som vill se mig göra volter i en pulka vid sockertoppen? ^^



och sen en äkta alla hjärtans dag låt också ^^


Cynisk? Jag? Inte då ;)^

NoHiding

Kommentarer
Postat av: Emma

puuuuuuuuulka!! :D

2010-02-12 @ 17:24:15
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Hanna

ÅH LASERDOME SÅ JÄVLA KUUUUL :D :D :D

Pulka är också skapligt roligt :O och se dig vurpa med en pulka , ÄNNU ROLIGARE (A) hahaha xD

2010-02-12 @ 23:57:03
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0