I'll take the highway
2010-02-13 / 13:38:32 / Allmänt

Nu är jag hemma från gymmet och har faktiskt ätit lite också för man ska ju äta något direkt efter man tränat så att musklerna äter upp det eller vad man säger, de är ju hungriga efter ett helt träningspass det är ju inte bara magen som vill ha mat liksom :P

Vet ni förresten vad jag lärde mig igår? Haha jo jag sjöng bad romance på östgötska det är lättare sagt än gjort ska ni veta men det låter fruktansvärt kul ska kanske, KANSKE, lägga ut en video på det sen men det är ett stort kanske det. Om ni inte sett det på Jennies blogg så var hon och jag väldigt flummiga igår då vi spendera tiden med Robinson tävling i godis, sjöng bad romance på östgötska och imiterade Clint Estwoods kända citat "Get of my laun" mm.

Tyvärr måste jag nu slita mig ifrån bloggen och plugga ganska så jättemycket och effektivt för Klockan 18 idag så ska jag till mässen och titta på en sångtävling, det blir spännande, ses vi där? ;)

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0