Första dagen i fjällen :)
2010-02-21 / 16:39:51 / Allmänt

Så här ser det ut när man ska åka längdskidor med närmare 25 minusgrader, normalt sett brukar man ju inte direkt ha så varma jackor på sig när man åker och överkroppen var det enda jag var varm på och det var riktigt riktigt varmt där men på överallt annars var det skit kallt i alla fall efter dess att vi stannat och grillat korv innan dess var jag riktigt varm men på hemvägen var det så kallt att det knappt gick att andas, och jag överdriver inte! Då var det riktigt kallt kan jag meddela och som ni kanske vet är inte glidet heller det bästa i spåren så det blev kanske lite mer att gå skidor än åka men vi tog oss fram ^^ Jennie och jag var snabbast också i fall ni undrar :)

Nu har jag äntligen bloggat lite igen och det är skönt, så nu vet ni också att jag lever även fast jag alltid inte är mest effektiv att blogga men ändå jag gör mitt bästa.

Imorgon blir det nog att åka slalom i idre och det ser jag verkligen fram emot förutsatt att jag minns hur man gör annars får jag lite smärre panik ! Uppdatering följer om huruvida jag minns det eller inte imorgon :)

Avslutningsvis slänger jag in en bild på när jag grillade korv som jag verkligen var bäst på *mycket sarkasm* mina korvar typ exploderade men så här så de ut innan korvförstöraren Emelie satte igång ^^




See u in the slopes ;)

NoHiding















Kommentarer
Postat av: Emma

vi saknar er :(

men vad skönt att ni har det bra där uppe!:D

hälsa alla och åk en massa skidor nu!! <3

2010-02-21 @ 23:10:46
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0