Förkylning och blodapelsinjuice
2010-02-03 / 15:02:08 / Allmänt



Finns det något godare än just färskpressad blodapelsinjucie? Så gott det är och det för tankarna tillbaka till Italien och Rom, undra hur många liter blodapelsinjucie jag drack där nere och idag är det faktiskt det enda som jag hittils känt smaken av då jag ätit eller druckit något.

Så om du är förkyld testa blodapelsinjucie och om du inte är det testa det ändå för det är så fruktansvärt gott :)

Annars idag jobbar jag mest med att bli frisk men det funkar inte så bra för nyser konstant, hostar konstant, feber konstant och ont över lungorna konstant. Inte alls så speciellt skönt och nu försöker jag laga mat och det går väldigt bra när man är sjuk och får gå ifrån och nysa och tvätta sig varje sekund- toppen!

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0