En sjujävla dröm!
2010-02-13 / 00:31:03 / Allmänt

16 år efter Estonia katastrofen utspelar sig den i mina drömmar. Det är helt jävla sjukt! När Estonia katastrofen ägde rum var jag 4 år och jag minns att jag gick förbi tvn och hörde om en båt som sjunkigt som hette Estonia, det som visades på bilden var ett mörkt vatten och skrämmande vågor, men jag förstod inte riktigt allt som hänt, jag var 4 år. Mer än så minns jag inte. Men förra natten drömde jag att jag var ombord på den sjunkande Estonia. 16 år efter det att jag hörde det på nyheterna, utspelar sig det i mina drömmar.

Första scenariot står jag på en scen och dansar när larmet bryter ut, denna vånging är den näst längst ner och vattnet fylls snabbt på, paniken ökar och alla försöker utrymma planet. Jag hoppar till nästa scenrio.

Är i maskinrummet, det är hett, för hett, det går inte att andas för luften bränner som eld och ingen syre följer med ner. Maskinerna är nära explosion och i min dröm är jag nära att förlora medvetandet.

Då byts det scenrio, till ungefär nutid och jag pratar med en person kanske i 30 års åldern som var ombord på Estonia, men jag får inte se hennes ansikte och varför, det vet jag inte...

Tror jag behöver en drömtydare...

NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0