Alla hjärtans dag - All snös dag : )
2010-02-14 / 18:16:34 / Allmänt

Glad alla hjärtans dag på er alla som läser min blogg det betyder något enormt mycket för mig att den faktiskt läs, annars skulle det ju vara det samma som att jag skulle prata med mig själv och det är ju första tecken på att man håller på och bli galen, så tack än så länge är jag det som identifieras som normal i alla fall :)

Vet ni hur mycket chocklad mamma tryckt i oss den här helgen? Det är mycket och idag på den egentliga alla hjärtans dag fick vi den godaste chockladen av de alla, för att se bild på det får ni kolla min systers blogg. Den chockladen fick vi till frukosten men har inte ätit upp den än hehe för direkt efter frukosten blev det dags att packa inför fjällen


Se bara vilken fin lista jag gjort, nästan så man är stolt hehe, problemet var ju bara sen att vi skulle ha en pulka dag så fick då använda alla gamla kläder som vi inte har packat med liksom, så på fötterna blev det mina vandrar kängor, som byxor ett par fodrade träningsbyxor, väldigt gamla och för små vantar och min gamla slalom jacka - en intressant kombination ^^

Men vem bryr sig när man umgås med sånna otroliga människor? :)



Anton och Hanniii :)



Och jag och emma :)

Vi kämpade ordentligt idag i våra försök att åka pulka, det tog tid, vi sjöng ner väldigt mycket, vi kröp, vi slängde både pulkor och tefat, vippade och föll, snö i ansiktet och vissa snurrade även runt på huvudet - jag nämner inga namn men ni kan ju gissa vem det var ;) Sedan gav vi till sist upp på sockertoppen det var omöjligt man kom ingenstans och sjöng nästan ner till midjan ibland (eller jag gjorde det för jag har så korta ben) Så till sist åkte vi här hemma hos oss i backen och gu vad det gick! Man bara flög fram :)





Nu sitter jag här med en klubba i munnen och bloggar bara lite, finns inte så mycket mer att göra men jag har haft en väldigt trevlig alla hjärtansdag med några av de underbaraste :) Hoppas ni alla haft en lika trevlig dag <3

NoHiding


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gick ju kanon för oss måste jag säga :L sjukt mycket snö men kul hade vi :D HAHAHAHA när en viss person gjorde snyggaste vurpan och snurrade runt och doppade hela ansiktet i snön xD

tack själv <3

2010-02-14 @ 19:28:12
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/
Postat av: Emma

bäst bäst bäst är ni.

Love you guys. <3

btw så snodde jag bilden på dig och mig, tyckte om den (a)

2010-02-14 @ 23:19:37
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0