Halvsover
2010-04-13 / 17:55:48 / Allmänt

Bestämde mig för att jag säkert kan det mesta till tentan bara att jag inte vet om det riktigt själv så jag tog en paus, mest för att ögonlocken bara föll ner och då är det ju som sagt lite svårt att plugga eller man kan ju gå igenom det i huvudet vilket jag gjorde ett tag men nog får vara nog och nu är jag nöjd med min plugg insatts för idag! Fråga mig något i historien mellan 1500-1815 bara gör det ;)

Nä om man skulle ta och byta om och packa väskan till gymmet? För snart är det SPINNING! Whoohoo - en av de bättre träningsformerna måste jag säga ^^ Man blir ju helt slut - skit bra med andra ord :P Så häng på till nästa gång vettja?



Nu ska jag trampa på !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0