Gårdagen var det värsta spinningpasset - tills idag!
2010-04-13 / 21:28:04 / Allmänt

Har spinninginstruktörer någon sjuk energi som vi resterande vanliga människor bara inte har? För tro mig, de är galna! Allihoppa! Och den ena är värre än den andra och så går det runt i hysterie tills man är på gränsen att svimma eller ge upp och då ska man pressa ännu mer! Men så otroligt skönt det känns efterråt! Man känner sig som duktigast i världen att man bara klarade av att genomföra det :)

Någon mer som höll på att typ dö av chock i början av desperate housewives avsnittet idag? :O




och måste bara visa en bild jag hittade på mig själv idag då jag gick igenom lite bilder på datan, mina ögon ser ut som ögon ser ut när någon ande på tv har tagit över en kropp - alltså ögonen har typ en hinna och ser typ döda ut - värsta läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0