Dricker te och pluggar
2010-04-09 / 12:42:21 / Allmänt

Och ja ni läste rätt ovan, jag både pluggar och dricker te, är inte världen allt för chockerande ibland?

Någon som är intresserad av hur jordbruket förändrades under 1700-talet? I sånna fall får ni gärna ta och läsa nästkommande kapitel åt mig men gissar på att ingen skulle vara det så har redan börjat XD

Hursomhelst funderar jag samtidigt på vad jag ska ta och hitta på med mitt hår för har gått och blivit väldigt trött på det faktiskt då det inte går att göra någonting med det, det liksom bara hänger och ser allmänt tråkigt ut:




Så sitter och funderar på vad ska jag göra med det? Så googla lite frisyrer och sådant men hitta inget, sedan kom jag att tänka på ens frisyr som är med i 90210





Vad tycker ni om den frisyren? Vill ha kommentarer så jag vet liksom :P

Hade egentligen gjort ett kollage med flera frisyren men den behagade inte bloggen att publicera så ni fick bara en bild, där jag tyckte frisyren framträdde bäst, så vad tycks?

Är det inte konstigt att Bruce Willis dotter kan ha så snyggt hår?
^^

Kommentarer
Postat av: Jennie

KLIPP DIG SÅ OCH PERMANENTA DET :) det vore otroligt hett nu till våren coh sommaren. Perfekt för ditt fina och spetsiga ansiktsform. Älskar den. Inte alla kan bära en sådan frisyr men jag är 120% säker :D

2010-04-09 @ 13:16:30
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var jättesnyggt och tror verkligen att du skulle passa i det :D!

2010-04-09 @ 18:28:58
URL: http://thisjohanna.blogg.se/
Postat av: Emma Hallberg

jättefin! dock så älskar jag ju ditt hår som det är nu (a) hihi

2010-04-10 @ 16:25:56
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0