DON'T STOP ME NO!
2010-04-12 / 23:02:27 / Allmänt

I'm have such a good time ^^

När den låten kom på spinningen idag tänkte jag Whiiee! Satt och sjöng med i några rader men den kom att bli den mest uttröttade spinningupplevelse jag varit med om! När låten tog slut låg jag halvt över styret helt utpumpad och med ett knä som bara skrek! Men så duktig man kände sig sedan när man hade klarat det då man fick andas i 10 sek och ta några klunkar vatten - Det var underbart!

Så var jag ju självfallet på dansträningen också och den gick bra fast var tvungen att dra efter en timme då jag skulle iväg på spinningen här har man inte mycket tid till övers inte - men det är så det ska vara så man inte känner av att man är trött förrän man ligger framför datan och bloggar ^^



God natt alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0