Disney, True Blood, Munkar, Pannkakor osv.
2010-04-07 / 15:38:16 / Allmänt


Blev inte så mycket att blogga för min del igår heller mest på grund utav den anledning att jag bara inte orkade så dagen gestaltade sig som föregående dag att jag mest låg i min soffa med täcket uppdraget till hakan och tittade på film.

Gårdagens mest intrycksfulla film var den traditionella:


Den filmen är defintivt en av mina disney favoriter <3 och till filmen åt jag en MUNK! Som mamma och jennie var snälla att köpa hem till mig från stan!
Ungefär såhär såg den ut:

Visst ser den oemotståndlig ut?

Förutom en munk, testade jag också igår att laga - AMERIKANSKA PANNKAKOR TILL LUNCH! :) Det blev smarrigt och mycket mer mättande än svenska pannkakor måste jag säga. Säg till om ni vill ha receptet ^^ Mina såg inte riktigt ut som de skulle så en bild från internet får duga:




Men så för idag då så har jag FÖRSÖKT att plugga och har tagit mig igenom 2 kapitel än så länge mitt mål är att jag ska orka med ett till idag, det ser lite mörkt ut bara för min ork sedan jag varit sjuk är inte den bästa som finns att finna men jag jobbar på det.

Innan jag publicerar inlägget kan jag inte låta bli att berätta om en upptäckt jag gjort, kanske är jag lite seg av mig men nu har jag i alla fall upptäckt det.

Visste ni att true blood hunken Jason Stackhouse


Är den samma som Jay från Summerland?



och att han är ifån Australien? Kanske är därför han är så het!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0