Regndag
2009-09-22 / 22:35:57 / Allmänt

Regndag, det är så man kan undra om allt vi dansade i helgen faktiskt var regndans baserat på vädret idag. När det blir regn och rusk uppskattar man solen så mycket mer. Speciellt jag som går på solenergi och ställs då om på sparlåga utan den.

Väl inne i linköping sen fick jag en trevlig överraskning då jag sprang in i en jag inte träffat på väldigt länge! Vi brukade åka skidor tillsammans och kommer ihåg en gång då hennes stav nästan gick av i liften. Roligt att se dig sofia!

På bussen hem hittar jag sedan Jennica, trevlig omväxling mot att alltid åka själv, så vi snacka lite om sådant vi inte hann med igår haha otroligt nog. Vet ni vad? Hon visste inte vem Meatloaf var så jag gav henne lite musik utbildning på vägen hem.

Nu sitter jag och tittar på Systrar i Jeans och är på gränsen till tårar... (För filmens skull alltså)

I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0