Kortbyxor, förkylning och abstinens
2009-09-01 / 14:29:20 / Allmänt

Kortbyxor, förkylning och abstinens

Hur tänker man när man är förkyld och har föreläsningar i kalla salar då man väljer att ta på sig kortbyxor? Jag säger bara att det inte är konstigt att jag är sjuk som ständigt överskattar vädret och tror att sommaren varar ändå tills snön kommer. Det är lite typiskt i och med att jag hade så mycket energi förra veckan så det hade varit trevligt att ha kvar den. Så ska försöka bli frisk så fort som möjligt och återta min energi. Ingen inte ens en förkylning får ha övertaget över mig.

... Men det hade den... Var sängliggande hela kvällen ...

Chockerande nog är jag FRISK IDAG! : D

och har varit och klippt håret, det var som dreddlocks så det var ett mirakel att något av det gick att rädda hehe saknar faktiskt lite mitt långa hår redan ...
Såhär ser jag iaf ut nu,







ingen större skillnad egentligen, eller hur? Förutom det att det faktiskt går att borsta igenom nu
Kuriosa: Frisörens hårborste gick sönder och mitt hår var orsaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0