Flyt!
2009-09-21 / 22:41:52 / Allmänt

Idag har det varit en sådan dag då man tänker varför simma när man bara kan flyta, för har inte haft energi till att göra något idag, misstänker starkt att träningshelgen haft en viss inverkan på det hela, eller rättare sagt all inverkan till att jag är helt utpumpad både fysiskt och psykiskt. Så idag flyter jag.

På träningen idag gick det inte så lysande, med torka på idéer och allmän trötthet, så om det inte vore för Hanna skulle vi nog inte haft något nytt alls med att komma med idag, tack Hanna! :)

Nu på kvällen tog jag sedan en promenad med ingen mindre än Jennica, då vi pratade om precis allt, det finns nog inget ämne vid missade att prata om, alltid lika kul med dig! Vi måste ses oftare! Och då två timmar långa prommenader Hehe.


(Jennica och jag på Färgan från estland förra året)


Till slut vill jag bara skälla på er alla som inte röstade i kyrkovalet! OCH BER ER ATT RÖSTA I RIKSDAGSVALET NÄSTA ÅR SÅ SVERIGE DEMOKRATERNA INTE FÅR ÖKAT STÖD ÄVEN DÄR!! Att de ens fått det inom kyrkan är skrämmande!


I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0