En bra kombination
2009-09-27 / 12:23:32 / Allmänt

Igår var Jennie och jag och shoppade, hon hade glömt sitt nya bankkort hemma så det blev så att jag fick lägga ut så länge, då kändes det som att jag hade shoppat jätte mycket! Men sen när jag kom hem visade det sig att det inte alls var så mycket som jag först hade oroat mig för ;)

På kvällen tittade vi sedan på film med Malin, då vi såg först



och sedan så allt adrenalin den filmen orsakat samt att faktiskt börja återgå till normal andning igen tittade vi på



Efter det kunde man gå och lägga sig och sova skönt, alltså är det en väldigt bra kombination att se vänner efter det att adrenalinet dunkar så jag vet inte vad!

I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0