Till min älskade lilla syster!
2009-10-29 / 07:04:48 / Allmänt

Du är galen som få
precis som när vi var små!

Bara för att du är den underbara person som du är har jag tänkt ut den bästa present möjliga jag bara kunde komma på till dig...



WE ARE GOING TO SEE PINK! MAN!!!

Hoppas du har den absolut underbaraste födelesdagen för det är du värd :)

Älskar dig över allt!

Du är och kommer alltid vara min lilla tokiga bäbis :P

You are the one and only!

Många pussar och kramar ifrån den stolta storasyster <3

Och hälsingar från PINK haha

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag älskar dig Doris,

du är mitt allt!

shanti shanti!

Älskardig <3

2009-10-31 @ 06:25:31
URL: http://jenguccibloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0