The Journey is the destination
2009-10-31 / 23:54:50 / Allmänt

Det är en fras som man ofta använder men sällan ser hur sann den egentligen är, man stressar för att nå sitt mål utan att tänka på att vägen dit faktiskt är målet i sig. Resan med The DanceSings till målet Sagateatern har varit helt fantastiskt och är svårt att beskriva med ord för det finns inte tillräckligt många positiva adjektiv i det svenska språket för att namnge mina känslor för våran grupp tillsammans med allt det vi tagit oss för.

När det hela tog sin början för snart 2 år sen kände jag min lillasyster och anton & emma av gruppen (vissa hade man sett någon gång men inte mer än så) medan jag nu skulle kalla alla dem mina vänner. Under tidens gång har vi kommit närmre och närmre varandra och jag är alltid på gott humör efter en träning. Det spelar ingen roll hur man känner sig när man kommer till en träning, det viktiga är hur man känner sig när man går därifrån :) och jag kan inte minnas en enda gång då jag inte lämnat träningen med ett leende på mina läppar. I The DanceSings är vi inte bara ett gäng som tränar och dansar tillsammans utan det är så mycket mer än så och alla, var och en av er betyder så otroligt mycket för mig och jag är glad att ha varje en av er i mitt liv och är stolt att dela samma scen som er!

Alla kommer vi att gå långt här i livet, det är jag säker på, vilka som slår sig fram genom sång och dans återstår att se och vilka som väljer andra vägar för att uppnå livslycka likaså. Gemensamt kommer vi ändå att ha grunden för vår framtid vilka vi alla vara tillsammans med att format.

Följande säger jag inte speciellt ofta så ta det till er, jag älskar er verkligen hela gruppen och jag hoppas att vi aldrig kommer att tappa alla kontakt! För ni hjälper mig att ta mig igenom den grå vardagen med alla era färgstarka personligheter och för alltid kommer jag värdera tiden tillsammans med er högt!

Än är det dock inte över och tveksamt om ni någonsin helt kommer att slippa undan oss, för när ni minst anar det dyker vi upp igen, kan personligen garantera att jag inte kommer försvinna, detta är det bästa jag vet :) Ni är det bästa jag vet!

Från mig till er - tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0