pluggar när alla andra firar ÅFF, hur tråkig är jag`?
2009-10-18 / 22:06:08 / Allmänt

ÅFF till Allsvenskan! Hur otroligt är inte det och om inte annat väldigt välförtjänat och coolt att en liten ort som Åtvid får plats bland de bästa. Men nu när alla firar ÅFF på gamla torget med musik underhållning och jag vet inte vad, så vad gör jag då? Inte är jag där inte utan sitter och pluggar samtidigt som jag är så trött så att ögonlocken faller varannan sekund.

Anledningen till min trötthet är med största sannolikhet grundad på att vi idag haft genrep till Saga teatern den 30, 31 oktober och innan dess träning i X antal timmar så är helt utpumpad till sist var jag helt nära att falla ihop på scenen av inget annat än totall trötthet.

Om ni vill ha något kul att se tycker jag verkligen att ni ska dyka upp då för ni kommer se sådant ni verkligen inte väntat er kan jag meddela. Och helt fantastiska uppträdanden! :)

Och Hanna och jag lyckades hålla oss för skratt sista gången så det var ju tur det hehe

Nu måste jag återgå till allt mitt pluggande, NI ÄR BÄST, ni vet vilka ni är, HAR ALLTID KUL MED ER :D


Förresten denna bild är rätt hyfsad att ha med på en header va?





I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding


Kommentarer
Postat av: Emma

du är hur duktig som helst som kämpade med näsblod och allt in i det sista.

bilden blir ju jättebra emelie, skitsnygg är du! :D

puss på dig<333

2009-10-19 @ 21:02:52
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Emma

du är hur duktig som helst som kämpade med näsblod och allt in i det sista.

bilden blir ju jättebra emelie, skitsnygg är du! :D

puss på dig<333

2009-10-19 @ 21:02:55
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Emma

du är hur duktig som helst som kämpade med näsblod och allt in i det sista.

bilden blir ju jättebra emelie, skitsnygg är du! :D

puss på dig<333

2009-10-19 @ 21:03:07
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0