Nu NI!
2009-10-17 / 23:42:34 / Allmänt

Snart är det dags för vår föreställning på sagateatern så idag har det varit träning i timmar timmar och imorn blir det snäppet värre med genrep inför publik! HJÄLP! Men det kommer att gå bra, det kommer att gå bra intalar jag mig själv och förhoppningsvis kommer det att gå bra. Som Hanna och jag disskutera det är tur att hon ska sjunga och jag spela basket för tvärt om tycker vi inte att vi ska testa! Fast det skulle säkert bli underhållande det med, kanske inte underhållning på lika hög nivå om ni förstår vad jag menar men underhållning :)

Sen ska jag fundera ut vilka bilder jag ska ha på min nya header som jag bett emmas och lovis UF företag att designa, nu är bara frågan vad jag ska ha för bilder, några alt är:

1.


2.

 

3.


4.



Det var några det, rösta gärna på er favorit bild ska lägga upp flera eftersom jag kommer på alt, vill jätte gärna att alla röstar på en bild innan ni lämnar min blogg :)


I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer
Postat av: Emma

Bild 1/2 tycker jag :D nr 1 är du otroligt söt på! :')

2009-10-19 @ 21:04:43
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0