My brain has left the building
2009-10-26 / 22:57:08 / Allmänt

Efter att ha pluggat en hel dag lämnade min hjärna kontoret så efter det fanns det inte mycket kvar för mig att göra och när jag såg att min absoluta favorit film gick på tv, kunde jag ju bara inte missa den, eller hur? Och fel svar, det var inte Hitta Nemo haha. Utan den absolut mäktigaste filmen i films historia och vad som gör den ännu mer helt otrolig är att den faktiskt är baserad på arkeologiska fynd. Tråkigt kanske en del skulle tycka, de hurvida som delar den tanke kan aldrig ha sett filmen för den är allt annat än tråkig. NU är min favorit del i hela filmen, när King Arthur konfronterar "Stellan Skarsgårds" roll, om jag glömde skriva det så är det KING ARTHUR jag ser. Kan inte ens beskriva känslan jag får av den filmen. Helt otroligt alltså.  Se bara trailern så förstår ni vad jag menar:



I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0