Mer läsare till mig :)
2009-10-12 / 22:46:34 / Allmänt

Upptäckte precis att jag haft hela 6 läsare per dag ofta på sista tiden! Det är kul, väldigt bra med tanke på att jag själv inte gått in 6 gånger på min sida på sista tiden bara för att få läsare :P

Uppdatering kring mig, har precis fått reda på att jag ska göra högskoleprovet på katedral skolan, vet inte hur jag ska ta mig dit, hitta där eller nåt sånt men får kanske ta och fråga Linnéa om hon nu kommit hem ifrån England, man vet ju aldrig i vilket land hon befinner sig i eller hur? :P Skämt åsido.

Träningen ikväll gick väl sisådär med min handled, men jag var ju där i alla fall... usch så ont det gör... Är på klaghumör och allmänt skit irriterad ...

Att plugga eller att sova? Det är nu frågan.

I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0