Läser politikerna min blogg tro?
2009-10-23 / 11:39:53 / Allmänt

Antagligen inte men de måste ha väldigt lika sympatesier som mig. Hmm, jag borde kanske ge mig in i politiken?
Det återstår att se men, nu till sådant som politikerna i Sverige verkar hålla med mig om.

Ingen ökad insatts styrka i Afganistan!
Vad skrev jag igår? Men jag undrar faktiskt fortfarande vad de som är där egentligen gör. Hoppas allt de gör något bra.

Men till den riktigt viktiga frågan, som gör att Sverige i mina ögon tar ett steg i rätt riktigt mot ett mer medmänskligt samhälle. Svenska kyrkans rikstad röstade igenom JA! till samkönade äktenskap! Och det var verkligen på tiden! För annars skulle det inte vara något annat än ett förtryck mot folkgrupp i mina ögon. Att de äntligen tog sitt förnuft till fånga. Om ni går emot det jag skrivit ovan och tycker jag har helt fel, så snälla se det här videoklippet:



I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0