Jag lever!
2009-10-16 / 10:44:50 / Allmänt

Först vill jag bara be så mycket om ursäkt för mina dåliga uppdateringar, tror aldrig läsar siffror droppat så fort som det gjorde här för mig hehe. Anledningen till att jag inte uppdaterat är att jag varit ordentligt sjuk och inte haft energi till ens någonting, helt utmattad har bara legat helt slut med feber och ont i hela kroppen. Men mår NU bättre :) Så alla kan andas ut!

Men till trevligare saker Tolvmannabacken öppnar i Kisa den 28 November! VIlka är på??? :D


I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding

Kommentarer
Postat av: Jennie

count me in BABY!!!!!

2009-10-19 @ 11:52:40
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0