En äldre version av mig
2009-10-27 / 22:32:26 / Allmänt

Idag kära läsare har jag varit olaglig- och då menar jag inte nedladdning av musik utan, riktigt olaglig... Körde idag ca 8 mil utan körkort! Svimma ni? självklart gjorde ni inte det var väl ingen gigantiskt stor grej i sig, förutom det att jag hade en polisbil bakom mig hela vägen. Konstant hoppades jag att inte bli stoppad och att jag skulle hinna fram i tid, vilken av dessa jag hoppades mest på svarar inte sitautionen på.



Tenta imorgon har jag också, det kommer bli väldigt intressant att se om jag får G på den. Jag är medveten om att jag säger det ofta men... Har ingen bra känsla inför den här tentan alltså.

På tal om en äldre version av mig har jag hittat en sådan på Step Upen så vet precis hur jag kommer att se ut när jag blir gammal. Hon ser nästan exakt läskigt mycket ut som en äldre version av mig att jag funderade på det största delen av träningspasset. Andra delen av träningspasset funderade jag på vad som skulle hända om jag skulle stuka foten (snubblar ofta på step up, klumpfotad som jag är) normalt sätt skulle det inte vara någon större grej om jag stuka foten. Men NU, inför HSM, det enda jag kunde tänka på var då vem som skulle dansa åt mig i scream och inte för att låta självgod utan enbart för jag hade sådan panik och var dö trött av träningen inte kom på någon så koncentrerade jag mig väldigt noga för var jag satte fötterna. För ingen inte ens min egen klumpighet ska stå i vägen för MIG I HSM. Den här helgen kommer vi ROCKA! :D

I am the one and only - The voice of the blackout of life - NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0