Vem jag skulle vara
2009-11-08 / 22:54:40 / Allmänt

Har nyss lämnat tvn efter att ha sett en av de bästa filmerna i historien, Elizabeth: the golden age



Om jag fick välja att vara en historisk person skulle hon utan tvekan vara den, bara en nackdel att gå kring med korsetter hela dagarna usch nej!

Annars idag har jag pluggat och det har varit riktigt intressant ska jag säga jag popa popcorn så satt jag och läste psykologi medan jag smocka i mig popcorn väldigt gott och tror jag ska försöka bearbeta en teori för att motverka Emmas sprut fobi :) Bara vänta och se om det funkar eller inte haha

Sova nu, skola imorn, PINK! på tisdag!!!!!

NoHiding

Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad gullig du är :') du är bäst i världen om du lyckas!! <3

2009-11-11 @ 20:10:57
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0