Undra hur länge man kan plugga innan man drivs till fullkomligt vansinne!
2009-11-23 / 19:26:52 / Allmänt

Ögonen är trötta och hjärnan på standby men ändå fortsätter jag att läsa sida efter sida...För jag hinner inte ta en paus inte än inte än, jag måste bli klar med den här delen idag så jag kan börja med nästa imorn, det måste gå, det bara måste gå!

Funderar starkt om jag hinner bli klar till klockan 9 och se filmen Gladiator för den är så grymt känslosam och precis vad som behövs för att man ska lägga plugget åt sidan i några timmar och helt nollställa hjärnan inför morgon dagen så man då kan börja på nytt, med ny energi och nya tag :)

Måste speciellt tacka Emma och Hanna för era otroligt fina svar på mitt inlägg "till TDS",ni är guld värda, blev verkligen berörd när jag läste det enda in i hjärtat och det förgyllde min dag :)

Lite känslosam måste jag väl ändå få vara ibland? Äsch jag skiter i om jag inte förväntas vara det ibland kan väl jag med få vara det haha


Reklam:



NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0