TROY! (inte Zac Efron)
2009-11-29 / 23:53:00 / Allmänt

Lite uppdatering för dagen har hunnit med allt som jag tidigare idag bestämt mig för att uträtta idag, förutom att träna det gick inte riktigt som planerat, har känt mig lite konstig idag, så vågade inte träna. Förhoppningsvis är det inte lika konstigt imorn så då ni!

Jennie var jätte fin som luciakanditat idag, lägger upp bilder och film på det imorn, min mobil är lite seg så kan inte göra det nu
Annars sitter jag och tittar på




Den riktiga hjälten är i min mening Hektor, säker inte många som skulle hålla med mig men Paris är en vekling och Akilles förblidad av ära, Hektor gör sitt bästa för att uträtta det som är rätt. Han borde få en större plats i historieböckerna.

Till sist, rösta gärna och snälla på min underbara lillasyster





NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0