Till TDS
2009-11-21 / 23:42:37 / Allmänt

Som ni kanske vet så har vi haft föreställning i åtvidaberg idag med the dancesings - det gick lysande och som tack för dagen vill jag skriva ett tack till dem tyvärr blir det samma som jag skickade i sms men jag vill att alla ska få läsa det och i fall ni missat det så här kommer det:

Hej alla kära och okära vänner i TDS!
Ni hinner nog få många fina meddelanden innan mitt,
så det blir svårt att toppa hehe så jag säger bara rakt ut och ifrån hjärtat:
Jag älskar er allihoppa och finare vänner går inte att finna, har alltid kul med er alla och som jag skrev efter saga teatern, jag är stolt och oerhört tacksam att jag får  dela samma scen som er, ALLA är något så otroligt talangfulla:) Och idag ägde vi - inte för att skryta men vi är fan bäst! :P och tack till er alla att ni står ut med min klantighet! Älskar er TDS och längta tills vi alla får står på samma scen tillsammans igen!
Pussar och kram <3

Så imorn blir det allt att börja plugga igen för det blev inget med det idag, men så kul vi har haft det!

Det här är verkligen "the time of my life" för att citera Mariettes låt ifrån igår :) 

Utan inbördes ordning följer här en personlig hälsing vad ni alla har för intryck på mig!


Anton: Med din positivitet gör du alla i din omgivning alltid på bra humör och du är inte rädd att bjuda på dig själv för något. Du utmanar dina rädslor för du trodde väl aldrig att du skulle spela basket på en scen? Men det klara du av med bravur!

Emma: Väldigt sällan man får se en sur sida av dig och din gladhet är smittsamt! Och det är tack vare dig vårat ”gäng” faktiskt genomför dessa för träningarna skulle aldrig fungera om du inte skulle ta tag i dem. 

Jennie: My little baby med en sådan energi som jag inte förstår är möjlig att uppbåda även när hon inte mår bra biter hon ihop och kommer igen med femdubblad energi!

Johanna: Fantastisk attityd till livet och ser alltid det positiva i inte alltför positiva situationer men kämpar alltid på för fullt med sin positiva sid J

Julia: Har många bollar i luften (jennie och busk kommentera inte mitt ordval) hur du hinner med allt med både innebandy matcher hsm och allt är för mig ett mysterium och det beundrar jag dig för.

Marcus: Musikalisk det är bara början och då kommer ju dans och taktkänsla av sig självt bara synd att du inte får spela något av dina instrument på scenen för det är sannerligen fantastiskt och tror aldrig, aldrig jag sett en sur min på dig!

Busk: Galenheten i mänsklig form med din sköna stil känner man sig alltid inbjuden att likaså delta i galenheten och gemensam galenhet är ju dubbel galenhet!


Jennica: En så god vän, och på så många plan så lik mig själv och säkert på säkert ännu fler så mycket mer olik och det är det som gör dig till dig du tänker på ett sätt som ingen annan gör och dina idéer kommer aldrig sluta förvåna, förbrylla eller imponera på mig.

Hanna: Sist men inte minst så vad jag ska jag skriva om dig? Hmm.. Nä då skojar bara lite med dig =P  Väldigt duktig att hitta på nya danssteg som jag aldrig skulle tänkt på själv och sjunger något helt otroligt och framförallt påverkas inte av Sharpey attityden utan är alltid sig själv med sin naturliga snällhet.

 

Gemensamt för oss alla vill jag säga att vi alla äger på det vi gör och många karaktärsdrag jag skrivit passar in på alla men jag skulle säkerligen kunna skriva böcker baserade på era positiva drag i er karraktär men nu är det så att det kanske skulle bli mycket att läsa för er, ville bara att ni skulle få veta hur mycket ni betyder för mig – alla med var sin individuell hälsing, tänk på att jag var trött om det var för flummigt XD


om jag glömt att skriva det ovan så älskar jag er!

NoHiding


Kommentarer
Postat av: Hanna

Emelie du är såå himla gullig !! :')

Ska säga att du är så otrolig,du är en av dom som kommer med massa bra idéer och super snygga danssteg, och du spelar ut så himla bra ! haha kan nästan inte hålla mig för skratt på våran lilla låt asså xD Har så himla kul med dig !

Och vi älskar diiig ! <3

2009-11-22 @ 13:55:05
Postat av: Emma

emelie du är bäst bäst bäst bäst.

vad vore tds utan dig och dina galna upptåg?

utan now or never dansen?

du är så otroligt duktig och är JÄMT glad och postitiv.

Vi älskar dig<3

2009-11-23 @ 10:31:38
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar dig emelie <3

2009-11-23 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0