Rekord i antal läsare!
2009-11-18 / 12:16:56 / Allmänt

För gårdagen hade jag personligt rekord i antal läsare och det är väldigt kul! :) Det har börjat öka nu, kanske i takt med mina blogg inlägg för så många jag publicera igår har jag ingen aning om hur jag hann med jag bara blogg blogga och blogg men som sagt kul att ni läser min blogg och fortsätt med det :)

Min dag ser ut som följande idag plugga plugga plugg, var lite seg med att komma igång med det imorse men nu flyter det på ganska bra men har upptäckt att jag ligger efter i mitt pluggningschema till tentan nästa fredag så nu gäller det att öka takten på tankecellerna här lite!

Och sen ikväll är de möte med TDS hos anton och emma angående föreställningen i åtvid nu i helgen som kommer och skulle kanske titta på film från saga teatern så vi ser vad vi behöver tänka på tills nu så vi inte gör om samma misstag och eller om allt ser perfekt ut fortsätta att vara lika perpekta som vi var då :P Har förresten en idé som jag kanske kan fixa till det tills mitt och hannas nummer hehe är du skrämd nu hanna? haha vänta bara ^^

Nu måste jag återgå till min schizofreni, eller jag menar jag har inte schizofreni även fast man kanske kan tro det ibland så ska jag vara mentalt frisk, konstigt eller hur? Eller jag var normalt frisk mentalt år 96- kanske det har förändrats på senare år, skämt!



NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0