"När är första advent?" -"en söndag!"
2009-11-13 / 23:33:03 / Allmänt

Mamma och jag hade en väldigt givande disskusion där i bilen hem när vi försökte komma fram till när första advent var. Till vårat försvar var det sent och varit på fest med helt hysteriska kusiner - milt sagt. Våra söta kusiner hade nämligen födelsedag idag 10 och 7 år gamla nu sötnosarna.

Nu ni! Kommer mitt bästa klipp ifrån PINK konserten i Globen som var det absolut coolaste jag någonsin någonsin sett! Bara hennes entré gjorde publiken fullständigt galen! (på ett positivt vis självklart!) Det är svårt att beskriva hennes framträdande i ord, det var stundtals COOLT, GALET, FANTASTISKT, OTROLIGT, SKRATT, MAKALÖST, CHOCKERANDE och även så man blev rörd till tårar.



Om jag fick chansen skulle jag utan tvekan se hennes framträdande igen, det finns bara en som P!NK! Det håller jag fast vid. I stort sett alla hennes låtar har ett budskap och att våga gå emot till exempel ett landspolitik och öppet kritisera den utan att bry sig om vad andra tycker om henne, att inför miljoner av lyssnare skrika ut vilken skitstövel hennes man tidigare var och vilken skitstövell hon själv var och det som jag tror är viktigast av allt : att gå emot idealet att tjejer ska vara totalt blåsta och istället kämpa för kunskap och intelligens. P!NK is the one and only.

Och för att avsluta om någon undrar så har jag invigt mina skridskor för året med en närmare 2 timmar lång skridskotur på isbanan med malin. Något säger mig att jag kommer ha ont i benen imorn - av träningsverk! Men nu är det sängen som är mitt mål för jag måste bli frisk från det som gjort mig till en väldigt dålig bloggare på sista tiden, ska verkligen försöka bättra mig även fast jag är sjuk så ska jag försöka hålla fast vid bloggandet, det ha ni mitt ord på.

Framförallt det viktigaste för dagen ETT STORT TACK TILL EMMA OCH LOVI SAMT LOVIS LILLA SYSTER LINA SOM TILLSAMMANS GENOM EMMAS OCH LOVIS BLOGGDESIGN FÖRETAG GJORT MIN BLOGG PRESENTABLE FÖR ALLMÄNHETEN SÅ DEN VÄCKER ETT INTRESSA BARA GENOM SJÄLVA DESIGNEN och inte enbart genom det jag själv har skrivit för försök att få intresse att sprida sig.

Kolla även min lillasystersblogg. Jengucci.blogg.se för att se något så ofantligt roligt :)

NoHiding

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var så lite så! :D<3

2009-11-15 @ 22:18:55
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0