Makeover
2009-11-09 / 22:59:30 / Allmänt

Snart kommer min blogg att te sig i lite bättre ljus förhoppningsvis kommer ni tycka att den blir en aning snyggare eller som jag tror OMG scenarium!

Imorgon kväll blir det PINK i globen har även hört att vissa från idol som min favorit Mariette ska dit, kul va? Fast det är ju viktigt att inte glömma bort att det är PINK ska stå i rampljuset men hon gör nog sin röst hörd så behöver nog inte direkt oroa mig för det hehe.

Nu däremot måste jag sova för nästkommande natt får nog aningen mindre sömn misstänker jag av någon konstig anledning och hoppas även att mina nya hörlurar kommer imorn eller på onsdag så jag kan se det senaste avsnittet av OTH och faktiskt lyssna på musik igen :)

Från mig till er ett riktigt god natt!

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0