Lite mindre blogg idag
2009-11-18 / 23:04:35 / Allmänt

Känner att idag har jag  bloggat lite mindre än igår men idag har jag däremot pluggat desto mer vilket är bra för mig men kanske tråkigt för er om ni vill ha roliga uppdateringar av mig. Igår var jag lite mer kreativ, det är konstig ibland har man dagar då man bara sprutar ut idéer av alla möjliga slag och ibland ligger kreativiteten en aning lägre.

Ikväll har jag varit hos anton och emma där vi bla. kolla på filmerna ifrån saga teatern vi är ju grymt duktiga alltså om jag får säga det själv och screm såg inte alls så hemsk ut som mitt eget huvud hade gjort den till haha och så tittade vi på filmen från vårat projekt arbete som jennica hade med sig och som jag faktiskt inte hade sett förut, saknar vissa delar av det faktiskt som disco och 80-tals dansen bl.a. hjärnskakningen saknar jag inte lika mycket men allt kan ju inte vara precis lika underbart ^^

Men för att visa viss kreativitet idag detta är en låttext jag skrivit för ett tag sen men inte publicerat tidigare (vad jag vet iaf XD)

Hoppas ny tycker den är någorlunda vettig och kommentera gärna :)

No hiding

The fear is running through my veins

In this hallow night of yore darkness

I have no place left to hide the mask

Now this second it has fallen to the ground

 

I’m shouting out – No hiding

Too long I lived in the shadow of my heart

Victory has come for the bold

And glamour for those who fear

Right this second, right here tonight

Out of the lighten darkness This is me!

I’m shouting out – No hiding

 

I stand behind the wall of all memories

Everything which with a look can fade

Looking back but wanting to reach the top

In the future lies the truth of our beings

 

I’m shouting out – No hiding

Too long I lived in the shadow of my heart

Victory has come for the bold

And glamour for those who fear

Right this second, right here tonight

Out of the lighten darkness This is me!

I’m shouting out – No hiding

 

In the middle of the night I’m calling for you

Calling for myself in this whacked of dream

Who am I right in this instant, who are you?

Please hear me in the rigged silent of your dreams

 

I’m shouting out – No hiding

Too long I lived in the shadow of my heart

Victory has come for the bold

And glamour for those who fear

Right this second, right here tonight

Out of the lighten darkness This is me!

I’m shouting out – No hiding

 

All my life I waited for this

Waited to tell the truth and no more hiding

I deserved to live free

Free will shall live, bonded we shall die

 

From the shadow of my heart in the middle of the night I’m calling

I rising above all doubts, just once in a lifetime No hiding

Out of the lighten darkness with no more hiding, this is me!

Free will shall live, bonded we shall die

No more hiding, this is me



Kommentarer
Postat av: Emma

SKIT BRA EMELIE :D

be marcus sätta musik till så kan jag sjunga (a) hihi

2009-11-19 @ 13:06:41
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0