Inför tenta och idol
2009-11-27 / 10:41:48 / Allmänt

Idag har jag mycket att se fram emot med både tenta och idol det är ju nästan så bra som en dag går att bli! eller vad säger ni? Delvis, jo det är helt rätt

Har nu kollat på nyhetsmorgon, lite senare än när det sändes imorse men ändå och så sjöng alla en del av den låten de skulle framföra ikväll, hoppa inte på mig nu men tyckte verkligen att Mariette var bäst då, fast misstänker ändå starkt att hon åker ut ikväll, det kan ju varit för att det var tidigt på morgonen men de andra idolerna lät inte speciellt bra.. Låter fel att skriva så, men det var så jag upplevde det just då...

Nu måste jag stress plugga lite inför tentan, måste snart ta bilen in till universitetet och skriva den.. Så lite ska jag försöka att repitera först :)


NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0