Ikapp dagens ungdomar
2009-11-25 / 13:16:32 / Allmänt

Haha där låter jag ju som en gammal tant, men kanske är det det jag varit nu har jag äntligen skaffat mig spotify, lite efter kanske men bättre sent än aldrig!

Fast jag måste erkänna att jag inte förstått allting kring det än men jag jobbar på det, vet i alla hur man söker och lyssnar på dem så jag antar att det kommer man ganska långt med, har bland annat lyssnat på vad idolerna har för låtar till på fredag (alltså orginalen) inte för att vara så men enligt mig har Calle valt de sämsta låtarna men kanske gör han dem bättre än vad man tror, men Tove har nog gjort de smartaste valen av låtar som även vi ungdomar känner igen hehe de andra hade jag inte så väldans bra koll på om jag ska erkänna det, hade hört en av eriks låtar och en av mariettes, ingen av calles men båda toves så baserat på det har nog Tove godast förutsättningar inför fredag i alla fall i min bok, men som sagt man ska inte roppa hej förrän man kommit över ån :)

Om någon inte vet vem Josh Groban är eller bara älskar honom liksom jag sök upp han på spotify eller något liknande för det finns nog ingen som sjunger som honom, eller se bara här:



NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0