Idol
2009-11-06 / 23:43:52 / Allmänt

Det mest nervpirrande idol avsnittet i år, idol är inte bra för mina stackars nerver, hur kan man gå in så mycket för idol? Hur som helst det gör jag på alla möjliga plan och därmed ska jag göra min egen topplista för ikväll.

1.
Världens bästa låt, har alltid tyckt att denna låt är den bästa som finns och ikväll gjorde Mariette den ännu bättre :)




2. En av de absolut bästa låtarna genom tiderna och Queen in my heart, Erik och Freddie Mercery var på samma Nivå!


3.  Tove liksom Elvis, Ofattbart talangfulla.


Dessa var bäst och håller än så hög nivå att de är så högt att det är svårt att ens få en skymt av de andra! I Min mening är följande top 3 och jag kan garantera att Erik är i finalen. Även fast min egen IDOL är MARIETTE och med denna låt - BÄST!

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0