En Uppenbarelse
2009-11-25 / 19:19:04 / Allmänt



Nu fick jag en uppenbarelse att det var dags att blogga lite, antagligen för att plugget börjar sakta av och tänkte att om jag tar en paus och skriver ett inlägg att min hjärna vaknar till liv igen om inte ska jag gå ner och dricka en liter Apelsin saft som är ett väldigt bra recept på för att återvinna lite energi till hjärnan men nackdelen är att man måste fylla på det ungefär varje halvtimme så vet inte hur bra det är för njurarna att dricka så mycket, det lär väl märkas om inte annat.

Vet ni jag skulle ta en paus runt fyra för att få energi igen, så jag tänkte att jag skulle skriva lite på en novell, huxflux är klockan 17.00!! och jag har inte börjat plugga igen utan satt då fortfarande med novellen, så då fick jag en väldig energi-stress kick som funka till precis nyss. Men vad äckligt att man helt kan försvinna in i något så att en hel timme försvinner utan att man ens hinner reagera?

Har också gjort en vetenskaplig upptäckt idag, eller vetenskaplig och vetenskaplig, en upptäckt kan vi alla fall kalla det, fast kan tyvärr inte generallisera det men för mig fungerade väldigt bra att lyssna på MUSE när jag pluggar, den tog ingen energi ifrån pluggandet och samtidigt höll jag mig fokuserad till fullo under hela tiden, så vid problem med plugga rekommenderar jag starkt att lyssna på MUSE.

Men hallå? vad är det för nedrans tjat om Genus egentligen? Vad man än pluggar ska det alltid lägga sig i och klamra sig fast så det är omöjligt att slippa det och det riktigt låser sig fast i vart enda litet ord! Okej jag medger att Genus är viktigt men hur länge ska man orka tjata om det! På högstadiet var det intressant till en början, på gymnasiet blev det bara långtråkigt och nu är det rent av bara tjatigt.

Gjorde förresten ett videoinlägg idag men så hemst det låter när jag bara pratar normalt, usch det lät verkligen inte bra, så det slipper ni iaf :P hahah vad ni inte slipper är följande:



NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0