Chuck and Larry
2009-11-16 / 17:32:49 / Allmänt

Som min egen lilla söndags tradition brukar jag hitta någon film som går på tvn i ett sista försök till helg innan veckan börjar igen. Som förra veckan då jag tittade på elizabeth the golden age då jag sitter helt trollbunden från dess att filmen börjar tills den når sitt slut. Igår kväll såg jag en ganska radikalt mindre seriös film: i now pronunce you chuck and larry.




Visst är de söööta? :) hehe

Även fast den var långt ifrån seriös vill jag säga att den var ganska så rolig. Alltså helt okej film att fördriva tiden med en söndags kväll. Mitt mål hade från början varit att träna crosstrainer till den, för det finns nog ingen bättre träning än just crosstrainer. Men tyvärr blev maten väldigt sen igår och jag måste minst vänta en och en halv timme efter det jag ätit tills jag kan träna så det blev inte så mycket med det vid halv elva igår kväll, tyckte nästan det blev lite väl sent. Så ska allt försöka hinna med en tur på crosstrainern ikväll istället. Okej jag skulle egentligen bara blogga ett inlägg om att jag starkt rekommenderar att se filmen chuck and larry en sysslolös dag : )

NoHiding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0