Borde plugga men bloggar ändå
2009-11-19 / 17:43:44 / Allmänt

Kom nyligen hem ifrån skolan och efter vissa katastrofer i köket lever jag fortfarande och ska dra igång med att plugga måste klara av minst 2 kapitel idag och 4 imorn för att min planering ska hålla men det tror ni väl jag lyckas med eller hur? Haha det får vi allt ta och hoppas i alla fall!

Känns som jag pluggar närmaste dygnet runt har till och med börjat plugga på bussen och alla ni som vet hur illamående jag bara blir av att åka bil kan ju gissa hur det är att sitta och försöka läsa och skriva samtidigt som man åker i en buss - men det funkar ! Nu är det bara att bita ihop för tenta nästa vecka och veckan efter det vet ni, men det funkar det funkar försöker jag intala mig själv och jag tror det börjar sätta sig i huvudet.

Det var kul att Emma gilla min låt text (om man nu kan kalla det det) som jag la upp igår, det blev jag riktigt glad av att läsa :)

Och självfallet innan jag sliter mig ifrån bloggen måste jag ju självfallet hälsa grattis till Hanna, 17 idag ! Visste du Hanna att du delar födelsedag med Tove ifrån Idol`? Coolt va? :P

Till sist denna låt ska Erik sjunga på fredag i Idol och det är en av mina favoriter med Bon Jovi och alla vet ju att ja gillar bon jovi skarpt och tyckt från början att erik har en ganska så lik bon jovi röst hehe så längtar efter att höra den här:







NoHiding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0