Söndag 25/1
2009-01-25 / 16:43:55 / Allmänt

Till och börja med måste jag berätta något otroligt roligt som min lilla kusin sagt, han hade sett Anna Book på tv och helt spontant bara yttrat "Henne skulle jag INTE vija gifta mig med" det är ju så roligt så jag kan bara inte sluta skratta åt det! =)

Idag har jag pluggat aktiekunskap i nästan fem timmar ni ska bara veta hur glad jag är över att nästan vara klar med den skiten nu ! ursäkta mitt språk men det är den värsta kurs jag någonsin gått ! (bortsett från teater dock XD)

Snart ska jag på dans eller om någon timme men det är snart tycker jag iaf, efter det måste jag göra en hel 80-tals dans koreografi... någon som vill hjälpa mig? :) nee hee men okej det är lika bra jag bara biter ihop och gör den helt enkelt... men är så seg och hela huvudet dunkar som om jag vet inte vad.. hur som helst bäst jag gör mig i ordning för att dansa nu.. bye bye på er!

I am the one and only - The voice of the blackout of life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0