Idag
2009-01-23 / 23:12:48 / Allmänt

Nu sitter man här 23.05 och har precis gjort klart det sista inom filosofi, hann gott och väl innan deadline med nästan 55 minuter så är det inte det bra gjort utav mig?

Tro inte att jag pluggat hela kvällen har även tittat på let's dance, då vi kan återkoppla till några fördommar jag haft tidigare. Blondin Bella åkte som  ni alla vet ut, men kunde aldrig ha trott att jag skulle bli besviken när hon åkte ut, men det blev jag. Hon kunde iaf i min mening dansa, vilket väl är lite det går ut på och inte göra som det där medeltida nyhetsankaret? Precis när man börja tycka hon var någorlunda vettig åkte hon ut...

Vad ska jag mer berätta om min dag, okej men säg inte att jag skryter för det här är enbart sanning, min mentor sa till mig idag i ungefär 15 min att jag absolut måste bli författare och att det inte finns något annat alternativ för mig ; ) jag skulle vilja säga att hon är knäpp och helt från vettet men blev överväldigande glad. Det betyder att någon som faktiskt är någon sorts auktoritets person för mig (min tidigare svenska lärare) tycker så och inte bara min älskade lilla syster, vilket även ger ofantligt stöd :D lov u bitch ! =P

Funderar faktiskt på att gå och sova nu... eller kanske skriva lite, talk to u all 2morro !
Bye bye

I am the one and only - The voice of the blackout of life

Kommentarer
Postat av: jennie

I LOVE YOU, YOUR PROSITUED WHORE! :D

Haahha.. kidding with ya ;) (den sista biten)

Men jag den ärligaste person man kan hitta, ljuger aldrig och du vet hur BRA jag tycker du är på att skriva. Jag kan lugnt säga MASSOR med författare som har ingenting om man jämför med mig. Tänk på en grej. Kan inte du skriva ut någonting till mig som du skrivit så har jag något att läsa? :D:D





Kisses to you, biaaatch ;) <333

2009-01-24 @ 00:21:36
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0