HJÄLP!
2009-01-05 / 18:43:50 / Allmänt

Nu har den så kallade högskole epidemin anlänt, om ni inte tar skydd och har tänkt ut något, lycka till att överleva. För denna panik kommer sluka er med hull och hår. Den panik har tagit mig i sina klor, för jag hade ingen plan. Under min uppväxt har jag alltid haft en miljon planer på vad jag skulle göra med mitt liv men nu när framtiden ligger framför mina fötter har jag ingen aning om vilken väg jag ska välja.

Vad ska en person göra som tycker om att lösa mysterier och förstår, upptäcker saker som försvinner omärkta för vissa andra.
En person som är bra på och facineras utav historia och reilgion.
En person som älskar att skriva och är intressera utav politik
En person som vill ändra å det som är fel i samhället och öppna folks ögon

Vad ska egentligen en sådan person göra? för tro mig den finns... och den har ingen aning om vad den ska göra med sitt liv. Om ni, just DU ja, har någon idé på något jag ska göra lägg till en kommentar till den här för jag behöver all hjälp jag kan få och mer därtill ..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ärligttalat emelie, du skulle kunna göra VAD som helst. Bara om du inser det så kommer du fatta det. Du är den potentialen. (stavning?)

Bara om du tror du kan göra det så kommer du lyckas. Ingenting är omöjligt om man är du!

Men gumman, du vet redan vad jag tycker du ska bli. alla de 1000 förslagen xD <3

2009-01-09 @ 16:49:24
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0