Fördommar
2009-01-22 / 17:52:44 / Allmänt

Alla har vi någon fördom, hurvida vi känner vid oss om dem är en annan sak. Så idag har jag tänkt att berätta om några fördommar jag haft och som visat sig överbevisade av ingen annan än mig själv. Idag kommer jag inte gå in på djupet utan enbart berätta om några fördomar jag haft mot vissa program som visas på TV.

Let's Dance - Kändisar som bara vill visa upp sig ännu mer har ingenting i underhållningsvärlden att göra och definitivt människor som inte kan dansa.

Sex and the City - 4 medelålders kvinnor som är helt besatta utav sex

Top Model - En samling anorektiska tjejer som ser ut som skelett utan personlighet.

Det vad jag skrivit ovan var hur jag uppfattade dessa serier och tv-shower innan jag sett dem på riktigt..  Nu till det chockerande jag har blivit beroende utav att titta på top model! Det är ju skit bra tv och förstår inte varför jag inte tittat på det tidigare! Vidare till Sex and the city okej det är faktiskt 4 medelålders kvinnor besatt utav sex, men varför ska det vara något negativ? Deras eskapader kan emellanåt vara riktigt facinerande och framförallt ganska underhållande. Har däremot inte riktigt bestämt mig för om jag tycker om den serien eller inte hur som helst så ger jag den en chans. Under den tiden jag sett på den serien har jag iaf sett 3 fruktansvärt roliga avsnitt och filmen är väldigt bra  ( med undantag av vissa scener men de kan man välja att titta åt ett annat håll på) för överlag är det underhållande.
Sist men inte minst (eller jo det kanske är minst) Lets Dance, vadå de kan inte dans`? Säger jag till mig själv, många, eller iaf flera av de som är med fantastiska dansare och de andra kan man ju bara garva åt :)

Så har kommit fram till att jag inte ska skaffa mig några fördomar eller förutfattade meningar innan jag vet var det är jag utalar mig om Otherwise it will come back and bite me in the azzzz ; ) haha

I am the one and only - The voice of the blackout of life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0