Bannlysning! ( VARNING FÖR STARK OCH FRUKTANSVÄRD SANNING!)
2009-01-21 / 23:22:57 / Allmänt

Har ni någon gång hört talat om ett s.k. katolskt brödraskap som kallar sig SSPX? Eller det fullständiga namn Society of Saint Pius X ?

Nej, det hade inte jag heller och personligen är jag mycket facinerad utan sekter och inriktningar inom de olika religionerna främst inom katolicism, men aldrig hade jag stött på något som liknande detta. DE FÖRNEKAR FÖRINTELSEN!! Jag har för i helvete själv besökt Auschwitch för två år sedan och det är inte möjligt att den inte skulle ha inträffat! Jag gick själv in i de kammrar där människor gasats till döds och min kompis fick nästan bära ut mig därifrån för jag var nära att svimma... När vi sedan kom tillbaka till entrén, spydde jag på toaletten! Så här förbannad vet jag inte om jag någonsin varit tidigare. DE FÖRNEKAR DE MÖRKASTE ÅREN AV HELA MÄNNISKANS HISTORIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur dessa människor kan leva med sig själva står bortom mitt förstånd, jag kunde inte ens samla mina tankar och tänka en glad tanke förrän vi kommit till Assis! Och dessa människor påstår att det inte har inträffat! Jag såg gaskamrarna, med ränder utav naglar som borrat sig in i själva väggen. Jag så de utrymmen där dessa människor tvingatsvara. Jag såg det uppsamlade håret! Skorna, kläderna, resväskorna! Namn! Bilderna på de döda männisorna! Vaktornen! Fängelserna! (om man nu kan kalla de smala burarna det)! Och dessa människor påstår att det aldrig har inträffat.

Mer än något annat skulle jag vilja slå dem med något hårt över huvudet tills det att de förstår! Men något säger mig att de aldrig kommer att göra det. Vi normala människor med ett samvete, måste vittna om den historia vi vet har inträffat. Allt för att undvika att det någonsin inträffar igen.Denna sekt borde förbjudas inte bara inom den kataloska kyrkan, där den har bannlyst utan även i hela världen. Genom att förneka vår historia, förnekar de människorna som dog där. Människor precis som du och jag. Historien får aldrig upprepas så minns det som hänt.

I am the one and only - The  voice of the blackout of life (If this aint a blackout, i dunno what is!)

Kommentarer
Postat av: MonsterKatten

finns fler som förnekar förintelsen, många fler, och mycket sjukare sekter med. Något som är allmänt skumt, är att vissa kristna tror att dinosaurierna bara är ett påhitt...

2009-01-28 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0